יש לי סטארטאפ – חברות הזנק משתמשות בהון התחלתי כדי להשקיע במחקר ולפתח את התוכנית
העסקית שלהן. מחקר שוק עוזר לקבוע את הביקוש למוצר או לשירות ותכנית עסקית מקיפה מספקת
את הצהרת המשימה, החזון, המטרות, הניהול והאסטרטגיה השיווקית של החברה.
עוד באתר:
יש לי סטארטאפ – ברגע שיש לך הבנה מעמיקה של התעשייה
המתחרים והצמיחה החזויה שלהם, השלב הבא שלך הוא לחקור ולחדד את הרעיונות המכוננים שלך. ניתוח
הנוף התחרותי ייתן לך מושג טוב יותר לגבי הערך המוסף הייחודי של הסטארט-אפים שלך (MSR), ומאפשר
לך להתמקד ביישור המודל העסקי שלך ובדילוג הסטארט-אפ שלך מאחרים. התשובות המדויקות ביותר
להקמת סטארט -אפ כוללות את מחקר ההשפעה הכלכלית, החברתית והתרבותית של המוצרים שלך.
לא משנה מה התשובה שלך
אתה צריך לדעת איך לאסוף רעיון ולהפוך אותו לסטארט-אפ. מחקר זה מקשה עוד יותר על העובדה
שאסור להתמקד בהקמת סטארט -אפ טכנולוגי עם רעיון חדש. גם אם הרעיון שלך נהדר, יש הבדל
עצום בין רעיון נהדר להתחלת סטארט-אפ מוצלח.
יש לי סטארטאפ – כשמדובר בהקמת הזנק SaaS
פיתוח כמה רעיונות הזנק דיגיטליים או יצירת מותג הסחר האלקטרוני הגדול הבא, השלב הראשון יכול
להיות מאיים. תרבות הסטארט-אפ מלאה באנשים שרוצים לנסות את זה אבל לא מצליחים להניע את
העסק שלהם. בשלב כלשהו, לכל אדם מוכשר וטכני שחושב להיות מייסד תהיה שנה מכוננת בה תוכל
ללמוד על סטארט -אפים גדולים ולהתחיל רעיון מצוין, אבל זה לא מדהים מספיק כדי להישפט על ידי
עמיתים, הורים ואחרים עם מעט הזנק. ניסיון, כך שזה נכשל. אם אתה מחפש רעיון הפעלה, אחד
המקומות הראשונים שבהם תוכל להתחיל את החיפוש הוא להסתכל על מה שאתה כבר יודע. זה המקום
בו רוב האנשים מדשדשים: מידע על השקות מוצלחות של מוצרים, רשימת דוא"ל שהולכת וגדלה,
ומעט מידע על ההקמה.
לפני שתתחיל למכור את המוצר או השירות שלך
עליך לבנות את המותג שלך ולמצוא קהל של אנשים שמוכנים לקפוץ עליך כאשר אתה פותח את הדלתות
שלך לעסקים. לפני שנמשיך לשיווק, תכנון ופיתוח, עלינו להקים הזנק טכנולוגי. לפני שתתחיל בפיתוח
הסטארט -אפ שלך, למד כמה אנשים נמשכים להצעה העתידית שלך וכמה כסף אתה יכול להרוויח מכך.
תוכנית עסקית
היא הדרך היחידה להתחיל סטארט-אפ ומשמשת להציג ולמשוך משקיעים פוטנציאליים לרעיון שלך.
מימון העסק שלך נקרא bootstrapping, ועבור רוב היזמים זה רע הכרחי אבל דברים מתחילים לרוץ
כשאין לך כסף לממן את הצמיחה של הסטארט-אפ שלך אז אתה צריך להתחיל לתכנן תוכנית. להלן קורס
מלא המראה כיצד לאמת את הרעיון העסקי שלך, לממן את ההקמה ואת רצועת האתחול: לאחר שתשלים את
האימות הראשוני של הרעיון שלך, הגיע הזמן לפתח את הגרסה הראשונה של הפתרון שלך.
יש לי סטארטאפ – כעת
לאחר שפיתחת את הרעיון העסקי שלך ואתה מוכן ליצור תוכנית עסקית, אתה זקוק למימון יצירתי. אם מימון
עצמי אינו אפשרי, ישנן מספר דרכים להשיג כסף עבור הרעיון המייסד שלך. כולנו דנו בהיבטים הפיננסיים של
הקמת העסק הראשון שלך, אבל אתה צריך כסף כדי להקים עסק חדש ולנהל אותו.
הקמה
בנייה ותחזוקה של בסיס לקוחות תעזור להוציא את העסק שלך לדרך. אתה יכול לנקוט מאות צעדים כדי
להקים את העסק שלך, אך צמצמתי את שבעת הצעדים החשובים ביותר שיש לנקוט כדי להניע את
הסטארט -אפים שלך מהשטח. ראשית, מהסיבות להקמת סטארט-אפ נדבר על יצירת רעיונות, אימות רעיונות,
שכירת צוות, שיווק וגיוס כספים.
מאמר זה ילמד אותך כל מה שאתה צריך לעשות
כדי להתחיל לתכנן את פיתוח ההפעלה שלך ולהימנע מטעויות מכריעות של 60% מבעלי ההפעלה
שהפרויקטים שלהם אינם רווחיים תוך 1-4 שנים מהקמתם הרשמית. סטארט-אפ הוא חברה או חברה
המתמקדת במוצר או בשירות אחד שהמייסד רוצה להביא לשוק. כחלופה לתיאוריה המקובלת של
"הרעיון הנהדר" של חברות הזנק, להלן כמה מייסדים ראשונים שיעזרו לך לנווט את הדרך להכנסת מוצר
בעל ערך מינימלי (MVP). בואו נסתכל על דוגמה הבוחנת את מספר עובדי הסטארט-אפים בתעשיית
הטכנולוגיה. חברות אלה משלמות לעובדיהן על מנת לפתח רעיונות ולעבוד על מוצרים והמצאות שימושיות
לחברה. בניסיון של שנים בייסוד ותמיכה ביזמים שהופכים רעיון או אפליקציה לסטארט-אפ רווחי, גילינו
שרוב המייסדים מהססים לעסוק בשיחות לקוחות חשובות.
יש לי סטארטאפ – מנהלי עסקים רוצים שהעסק שלך יתקדם ויתפוס דריסת רגל בשוק
אך הם לא יממנו רעיונות עסקיים מוקדמים. אתה צריך עורך דין עסקי מוכשר בכדי להוציא את העסק שלך מהדרך
בצורה כזו או אחרת, וייעצתי ליזמים רבים אחרים המתמחים בסטארט-אפים. להלן מספר עקרונות מרכזיים של מתן
שמות הפעלה, כולל רשימת השלבים הדרושים להקמת עסק. יש תחושה של סוף סוף להתחיל לעבוד על רעיון ההפעלה.
במקום לגייס כסף כדי להקים את העסק שלך, דחיית מועד ההתחלה רק תגרום לסטארט-אפ בניצן.