מדריך לפריצת דרך – חברות צריכות לגרום לעובדיהן לעבור מעבר לתפקידים תפקודיים מסורתיים

ולעבוד להמציא מחדש את מסע הלקוח. כפי שמציין מייקל האמר במאמרו בספטמבר, חברות יעילות

במיוחד עוברות לייעל תהליכים פנימיים וליצור ולשלוט בתהליכים חוצי חברה כדי להפחית עלויות, לשפר

את האיכות ולהאיץ את הפעולות.

עוד באתר:

מדריך לפריצת דרך בעסק
מדריך לפריצת דרך

לחץ אנשים על כל רמות החברה כך שהם יחלקו אחריות על החדשנות וירגישו מעורבים יותר בהתפתחות

החברה נוספת. רעיונות וידע טובים מחלק אחד של החברה שלך צריכים להיות משותפים עם אחרים.

שיתוף החזון של החברה-לא רק עם ההנהלה הבכירה שלך

אלא עם כל אדם בחברה שלך-הוא קריטי מכיוון שאנשים מבינים שהם לא מגיעים לעבודה כדי לגבות

משכורת, וההצלחה הכוללת של החברה קשורה לביצועים שלהם ולהבנת החזון ולמה שהחברה מנסה

להשיג. רעיונות חדשניים מזינים את האש היזמית המאפשרת יצירת מוצרים ושירותים חדשים ומאפשרת

לעסקים לצמוח ולצמוח. רעיונות הם פריצות דרך מכיוון שהם משיגים את האפקט הרצוי וגורמים ליזם להצליח.

מדריך לפריצת דרך – אחת הדרכים המהירות ביותר להגדיל את המהירות וההצלחה הפיננסית

היא למצוא רעיון לפריצת דרך בעולם העסקים. רעיונות עסקיים פורצי דרך אינם מדע מדויק, אך ישנם

צעדים שתוכל לנקוט כדי לקדם את התהליך. לפני שאתה מניע את העסק שלך, למד את השוק שלך כדי

להבין כיצד חדשנות יוצרת ערך מוסף עבור הלקוחות שלך. הדבר השני שצריך לדעת הוא מה שהופך רעיון

לפריצת דרך בעולם העסקים. מה שהופך חברה למוצלחת היא יכולתו של בעל העסק ליישם את הרעיון העסקי.

אחד מסודות ההצלחה העסקית הוא שליזמים יש הזדמנות לחדש ולשלב את הרעיון.

חידושים פורצי דרך מתחילים בפתרון בעיה קיימת בשוק או בהתייחסות להזדמנות עסקית בדרך אחרת

אין תיקונים מהירים שיכולים להשאיר את העסק פועל במשך כמה שבועות או חודשים, אבל רעיונות חדשים

ונועזים יכולים להוציא עסק מהמצוקות. לרעיונות שעוזרים לאנשים להרוויח כסף, לשרוד ולחיות חיים מכובדים

יש פוטנציאל ליצור עושר.

מדריך לפריצת דרך – רשימה זו תעניק לך את המינוף הדרוש לך

כדי לבצע את פריצת הדרך האישית שלך. פריצת דרך אישית כוללת מרכיבים חדשים רבים בחייך וכחלק

מתהליך זה, עליך לבחור לאמץ שלושה הרגלים חיוביים חדשים. אם תחליט לעשות פריצת דרך ולהמשיך

כמו פעם, לא תשיג תוצאות.

אם אתה תקוע בתלם והחיים שלך לא הולכים כמו שאתה רוצה

אז אתה צריך פריצת דרך אישית. פריצת דרך תשנה את מהלך חייך בעתיד ותבטיח כי הדברים לעולם לא

יהיו אותו דבר עבורך שוב. אם אתה לא עובר נקודת שפל כרגע, אתה לא צריך פריצת דרך, אתה רק

צריך כמה דקויות אישיות. אחד המקומות הטובים ביותר לחפש רעיונות פורצי דרך נמצא ממש

מולך. המרכז שלך לפריצת הדרך האישית שלך ייתן לך תמריץ לקחת קורס חדש. הדרך לפריצת דרך אישית

היא באמצעות ההחלטה לכתוב סיפור חדש ומעצים.

מדריך לפריצת דרך – למידע נוסף

ביקשנו מחברי מועצת העסקים של פורבס לדון כיצד חברות יכולות להשתמש בשיחות ורעיונות פורצי דרך כדי

לעזור לעסקים שלהם להצליח. חברות מחקר ופיתוח צריכות להזמין לקוחות לתהליך החדשנות. אין זה פלא

שחוויית הלקוח וחברות הטכנולוגיה לא רק משנות התנהגות, אלא גם מעוררות ציפיות בנוגע לאינטראקציה

שלהן עם החברות בהן הן עובדות. כאשר לקוחות משקיעים ברעיון, זו הוכחה לכך שההנחות של בעלי

העסקים תקפות. אם הרעיון הגדול חסר, היזם נכשל. היזם יכול להחליט ללכת על פי דוגמת הלקוח ולפתח את

הרעיון למה שהלקוח רוצה, אך גם ההחלטה להישאר עם הרעיון המקורי תיכשל.

מודע לכך שיוזמה זו תחזיק מעמד החברה מינתה מנהל בכיר אחד כמנהיגה הכולל וערכה חמישה ימים שלמים של פגישות פנים אל פנים שאפשרו לאנשים רבים לפגוש את עמיתיהם באופן אישי בפעם הראשונה

הוא וצוות הניהול שלו מצאו את המכשולים שמעכבים את סיכויי ההצלחה שלהם וגילו כיצד להשיג תוצאות עסקיות

פורצות דרך. בין השאר, זו הסיבה שרוב החברות שרוצות לבנות פלטפורמה לעסקים נכשלות.

מדריך לפריצת דרך – כשמדובר בעסקים

הערך האמיתי של האינטרנט הוא בחיבור אנשים וחיבור מאגרי מידע, שרתים והתקנים ברשת, לא רק

בני אדם ומכונות. הובלת רשת חזקה לא רק עוזרת לך להשיג פריצת דרך, אלא גם משמשת

דרך מצוינת להגן על החברה מפני תחרות. בגל השני, אנו עובדים עם דוחות ישירים מובילים בעולם,

יחידות עסקיות ותפקודי שוק על מה שאנו מכנים הפעלה עסקית.

הבנתנו הטובה יותר של מודלים וטכנולוגיות עסקיות חדשות אפשרה לארגונים מהיסוד להיות מוכנים לפריצות דרך וחידושים שיכולים לשנות את רוב התעשיות בשילוב עם גישה קלה למידע ולהון

יחד עם זאת, מנהיגים רבים פונים לאנשים שעושים עבודה שגרתית כדי להיות יצירתיים יותר בשחרור

חדשנות במשימות שגרתיות. תוכנת ניהול החדשנות שלנו מתאימה היטב מבלי להיכנס לפרטי

פרטים מדי לצרכיהם של חדשנים מודרניים המעוניינים להצטרף לתחרות וזולים הודות למודל העסקי בעלות

הנמוכה שלנו. חיבורו של קצנבאך משנת 1997 "המיתוס של צוות הניהול העליון", שפורסם

ב- Harvard Business Review, שינה את הדרך שבה אתה חושב על התפקיד והמבנה של צוות המנהיגות

שלך, כולל האם מדובר בצוות בפני עצמו או האם אתם קבוצת עוקבים.

נגישות